פייר קניג 12 חולון

מדובר באחד הפרויקטים היפים ביותר בארץ ומהראשונים בעיר חולון בתחום התמ"א 38. הפרויקט מוזכר בכל הפורומים היוקרתיים והנחשבים בתחום ההתחדשות העירונית, ואנשי מקצוע בכל התחומים מגיעים ללמוד מהפרויקט.

הפרויקט נבחר ליפה ביותר בעיר חולון, ומנכ"ל וסמנכ"ל הקבוצה הוזמנו ללשכת ראש העיר מר מוטי ששון, שהביע את התרשמותו הרבה מהתוצאה הסופית, שהינה מרהיבה ללא ספק, ואשר שיפרה את איכות דיירי הבניין וכן שדרגה את מראה הרחוב כולו.

לבניין התווספו 2.5 קומות, יחידת דיור אחת בקומת הקרקע (דירת גן). הבניין שינה את פניו ללא היכר והפך מ"ברווזון מכוער" לברבור הכי יפה בעיר…

הבניין אוכלס במהלך שנת 2016 בנייתו הסתיימה בתוך כשנה וחמישה חודשים בלבד.

הבניין שדרג את כל הרחוב, והדיירים העלו את ערך דירותיהם בצורה משמעותית (בסך של כ-500,00 בממוצע), ונהנים כיום מבניין מודרני, מפואר עמיד בפני רעידות אדמה ובטוח למגורים.

לאחר בנייתו, בעלי הדירות מהבניינים השכנים – פייר קניג 7, יוסף ברץ 19 ויוסף ברץ 2 , שראו את התוצאה המרהיבה בפייר קניג 12, פנו ל"קבוצת יחד" בבקשה לבצע גם אצלם פרויקט תמ"א 38.

בבניין כזה, המשפט "תמונה אחת שווה אלף מילים" איננו קלישאה… לא אחת סבורים כי התמונות של הבניין שצולמו עם סיומו, הינן הדמיות. אך זו לא הדמיה – זו המציאות.