באר אורה 5 רמת גן

אחד מהפרויקטים הראשונים בארץ בתחום ההתחדשות העירונית והתמ"א 38. מנכ"ל הקבוצה, אינג' משה יוספי, יישם את כל 30 שנות ניסיונו בענף הבניה בפרויקט זה, והתוצאה מדברת בעד עצמה. מדובר בבניין מרהיב ועוצר נשימה.

בנייתו של הפרויקט הסתיימה עוד בשנת 2013, בתוך כשנה וחמישה חודשים בלבד מתחילת הבניה.

מדובר בקונספט של שלושה בנייני מגורים מפוארים בליבו של אחד מהאזורים המבוקשים והשקטים ביותר ברמת-גן, פרויקט המציע לדייריו חווית מגורים שונה ומיוחדת, איכות חיים ונוף ירוק  ועוצר נשימה. השכונה מציעה פיתוח סביבתי מושלם הכולל בין היתר, בתי ספר, גני ילדים וגישה נוחה לצירי תנועה מרכזיים ולתחבורה ציבורית.

בפרויקט נמכרו דירות 3, 4 ו- 5 חדרים מרווחות, דירת גן ופנטהאוזים מפוארים ענקיים בשטח של כ- 135 מ"ר כל אחד. נוכח מיקומו הנהדר של הפרויקט, רובן המוחלט של הדירות נמכרו בתוך כ-3 חודשים מתחילת הבניה.

מדובר בבניין בוטיק נמוך בן 5.5 קומות בלבד ועם מעט מאוד דיירים – 21 דיירים בלבד!

בהתאם למדיניות "קבוצת יחד" הפרויקט בוצע בליווי בנקאי מלא של בנק הפועלים וניתנו ערבויות חוק מכר לכל רוכש, מה שהעניק לרוכשים בטחון של 100% על כספם, וערובה לכך שהפרויקט מתחיל ונגמר בזמן (הרוכשים מפקידים את הכספים באמצעות פנקס שוברים בחשבון סגור בבנק הפועלים, ועל כל תשלום מקבלים ערבות חוק מכר).

הפרויקט ממוקם ברחוב פנימי שקט וחד סטרי, אליו מגיעים מרחוב הירדן שהינו ציר תנועה מרכזי ונגיש. כך נהנים גם משקט ושלווה בסביבת המגורים, ועם נגישות מהירה לכל מקום נדרש- עבודה, מוסדות חינוך, בילוי ופנאי ועוד.

רחוב באר אורה מאופיין בכך שאינו צפוף, ואף מכונה בפי רבים "שמורת טבע" שכן  קיימת חניה רבה ברחוב אף ללא סימון כחול לבן.

הפרויקט אוכלס, כל הדירות בפרויקט זה נמכרו, הינכם מוזמנים לרכוש דירה בבניין הצמוד – באר אורה 3, שם נותרו דירות בודדות למכירה.